vrijdag 6 juni 2014

Ask me anything



Alweer een hele tijd terug heb ik een aantal artikeltjes geschreven waarin jullie me alles mochten vragen wat jullie wilden. Opeens begon het weer te kriebelen bij me. Vandaag dus eens een Ask me anything-blogje. Natuurlijk heb ik al een belachelijke hoeveelheid onzin over mezelf gedeeld op In a flow around the world maar misschien kunnen jullie nog wat dingen verzinnen waar ik het niet eerder over heb gehad. 
Ik denk dat ik verder niet hoef uit te leggen hoe het werkt. Dit principe is redelijk ingeburgerd in de bloggosphere. Laat je vraag of vragen achter in een comment onder dit kletspraatje. Eventueel kun je me ook dingen vragen via Instagram of Facebook maar ik vind het net een tikkeltje handiger om alle vragen op één punt te verzamelen. Uiteraard maak ik nog even de (hopelijk) overbodige kanttekening dat vragen helemaal vrij staat maar dat ik sommige zaken toch liever voor mezelf houd. Jullie kunnen vast zelf wel bedenken op wat voor dingen ik doel. Goed, brand gezellig los! Ik ben enorm benieuwd naar wat jullie van me willen weten al vind ik dat stiekem ook best een beetje exibitionistisch van mezelf. (Is het hebben van een persoonlijke blog dat sowieso niet? Hmmm...) Anyways, kom maar op met die vragen! 

Volg mij nu ook op BloglovinInstagramFacebook en Pinterest.

4 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik heb hem ook op de planning staan.
    Mijn vraag: Welke persoon heeft de meeste invloed gehad op hoe je nu in het leven staat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh lastig hoor weet al zoveel van je, maar daarentegen wellicht ook zoveel niet! Mijn vraag: liever rijk maar een leven met alleen regen en geen zon of arm maar wel zonder regen en met zon?
    Haha vage vraag ik weet t.. ben inspiratieloos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, zo'n ask me anything. Had ik laatst ook op mijn blog. Waar ik wel benieuwd naar ben: werk je eigenlijk ook? En hoe ga je alles straks combineren als 2.0 er is?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn vraag: bemoeien je ouders of schoonouders zich wel eens met jullie manier van opvoeden en hoe vind je dat?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...