maandag 2 juni 2014

And the winner is...



Vorige week kwam er een hele fijne winactie online. In samenwerking met 10:35 Horlogeboetiek mocht ik een horloge van Timex verloten onder mijn bezoekers. Vanavond is het tijd om de winnaar bekend te maken. Sam heeft zojuist voor hij naar bed ging een winnaar getrokken uit de briefjes met namen die ik had gemaakt. Met heel veel zorg heeft hij gekozen voor... *tromgeroffel*...Lize! 
Lieve Lize, van harte gefeliciteerd met deze mooie prijs. Ik hoop dat je heel blij bent met dit stoere horloge. Zou je contact met mij willen opnemen via de mail of me een berichtje willen sturen op Facebook met daarin je adresgegevens? Ik zal er dan voor zorgen dat het horloge zo snel mogelijk in je bezit is. Fijne avond allemaal! 

Deze blog is tot stand gekomen in samenwerking met 10:35 Horlogeboetiek.

Volg mij nu ook op BloglovinInstagramFacebook en Pinterest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...