zaterdag 3 mei 2014

Imitatiehout met klasse voor je telefoon






Een poosje geleden schreef ik dat ik een heel tof hoesje had ontvangen voor mijn geliefde telefoontje. Inmiddels heb ik weer een fijne case ontvangen. Deze keer mocht ik een accessoire testen van MobileFun. Altijd leuk natuurlijk! Aangezien ik de pest heb aan alles met roze en glitters ging ik voor een stoer hoesje met een houtprint om mijn iphone 5S mee op te fleuren. En te beschermen, want wat mijn ogen zien, slopen mijn handen. 
Wat een leukerd hè? Stiekem vind ik deze case prettiger in gebruik dan degene waar ik eerder over schreef. Deze sluit net iets beter aan om mijn telefoon en is iets minder stug. Hierdoor kun je makkelijker van hoesje wisselen. Niet dat ik dat regelmatig doe, want ik ben best een beetje lui daarin maar theoretisch gezien is zo'n verkleedpartijtje van je mobiel zo geregeld. 
Inmiddels heb ik de case een paar weken in gebruik en ik ben nog steeds hartstikke tevreden. Tot nu staat dit telefoonhoesje met stipt op nummer één wat mij betreft. Er zijn wel wat slijtplekjes ontstaan bij de hoekjes maar verder ziet het er nog uitstekend uit allemaal. Mensen, dat wil wat zeggen hoor! Meestal overleven dit soort gebruiksvoorwerpen het niet al te lang bij mij. Ik vermoed dat het komt doordat dit hoesje net wat buigzamer is dan eerdere harde cases die ik had. Er breekt daardoor minder snel een stukje af.
Het allerbelangrijkste is natuurlijk dat zo'n hoesje je telefoon beschermt. Sam wierp zich direct op als volleerd tester door mijn mobiel te lanceren vanaf de bank. Fijn joh, kinderen! Gelukkig bleek mijn iphone het te hebben overleefd. Mede mogelijk gemaakt door MobileFun! Ik kan dus ook nog eens beweren dat dit product redelijk kiddieproof is. Goed, nu willen jullie natuurlijk allemaal dit hoesje bestellen. Snap ik volledig! Klik in dat geval hier en doe je ding, zou ik zeggen. 

Deze blog is tot stand gekomen in samenwerking met MobileFun.

Volg mij nu ook op BloglovinInstagramFacebook en Pinterest.

4 opmerkingen:

  1. Haha nou ik zou t hoesje bijnaaa gaan bestellen ;-)
    Echter wil ik een zoetsappige met Fay erop hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha leuk geschreven advertorial ;-)
    Ik hou ook niet roze en glitters, maar wel van stoer. Helaas geen iPhone in bezit, dus het gaat over ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is suuuuper mooi! Helaas heb ik een 4S haha x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...