vrijdag 16 mei 2014

And the winners are...



Vorige week verscheen er een blogje over de kaartenset die ik ontving van Printstagram. Bijzonder tof om mijn eigen kaartjes te mogen ontwerpen met foto's naar keuze. Om het extra leuk te maken, mocht ik maar liefst twee van die sets verloten onder mijn lezers. Vandaag maak ik bekend wie de gelukkige winnaars zijn geworden. Ik zal jullie niet langer in spanning laten.
Degenen die een code mogen ontvangen om hun eigen kaartensets samen te stellen, zijn... *tromgeroffel*... Anneke en Fleur! Gefeliciteerd meiden! Sam heeft jullie hoogstpersoonlijk geselecteerd als prijswinnaars. Hopelijk zijn jullie er heel erg blij mee. Ik heb jullie contactgegevens in mijn bezit dus ik zal ervoor zorgen dat jullie spoedig van mij horen. Alvast een heel fijn weekend!

Deze blog is tot stand gekomen in samenwerking met Printstagram.

Volg mij nu ook op BloglovinInstagramFacebook en Pinterest.

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...