dinsdag 17 december 2013

Mirror shots





Omdat ik bij mijn vorige outfitpost zoveel lieve en leuke reacties kreeg, laat ik jullie vandaag zien wat ik gisteren droeg. Ik had altijd het idee dat mijn niet zo bijzondere manier van kleden, geen blogje waard was. Er zijn immers al zoveel fashionblogs van dames die geweldige outfits dragen. Kom ik aan met mijn doodgewone kloffie...
Blijkbaar vinden mijn bezoekers het wel geinig om te zien wat een doodgewone vrouw draagt. Want eerlijk is eerlijk, heel vaak pak ik gewoon kleding die bovenop de stapel ligt. Ook draag ik vaak hetzelfde omdat dat lekker zit en ik me er prettig in voel. Verder heb ik geen verstand van designers en zijn heel veel merken me een groot raadsel. Neemt overigens niet weg dat ik fashionblogs best interessant vind. Er zijn er een aantal waar ik vraag spiek. Dit gezegd hebbende, kijken jullie mee naar mijn outfit?
Gisteren droeg ik een zwarte skinny van H&M. Voor degenen die het zich afvragen, ik draag niet altijd dezelfde broek overigens. Ik heb meerdere exemplaren. Ik combineerde die jeans met een zwart topje van C&A dat oorspronkelijk van mijn moeder was. Zij droeg het nooit dus toen ik dit weekend uit mijn tanktop knalde, mocht ik deze hebben. Thanks mum! Ook trok ik weer eens mijn legergroene overhemdblouse van H&M L.O.G.G. uit de kast welke ik een poosje terug scoorde in de uitverkoop. Je kunt hier de shoplog bekijken. Tot slot trok ik een paar bruine laarsjes van SPM aan. Mocht je daar een beter beeld van willen hebben, kijk dan even hier.  

Volg mij nu ook op BloglovinInstagramFacebook en Pinterest.

16 opmerkingen:

  1. Mooie outfit! Ik draag ook vaak hetzelfde omdat ik me daar het best in voel. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien. Het jasje vind ik heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. awesome outfit. Lijkt wel wat op wat ik soms aanheb! Awesome dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Je weet al dat ik probeer mee te doen op ig (af en toe)... Moest me voor de lol eens in mijn joggingbroek kieken en op ig posten.... Eeehhh... ik weet niet of ik dát durf.... what goes on the internet ... enzo :)

    Ik heb ook een zwarte skinny en laat die nou perfect passen bij mijn nieuwe docs :) :)

    Vraagje (ik houd me niet met fashion bezig, obviously...): kunnen die knalrode broeken deze winter nog of kan ik die beter aan het goede doel doneren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik ben ook niet zo'n fashionista hoor. Je kan mij ook uittekenen in mijn sweatpants en ik heb kleren van tig jaar geleden in de kast liggen die ik gewoon aantrek. Ik zou de knalrode broek dus gewoon lekker aantrekken. Volgens mij kan dat prima!

      Verwijderen
  5. Ik vind je klerencombi weer leuk. Juist leuker dan die op fashionblogs. Dit zou ik ook zo kunnen dragen, lekker herkenbaar (en betaalbaar!)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...