maandag 23 september 2013

Liebster blog award



Onlangs kwam ik erachter dat ik voor de derde keer de Liebster Blog Award heb gewonnen. Je kunt hier en hier de eerdere blogs bekijken. Deze keer kreeg ik de eer van Stephanie en Gwen. Thanks! Ik heb besloten om deze keer de tag niet door te geven aangezien ik zo langzamerhand niet meer weet welke bloggers ik de eer moet geven. Vind het heel lief om deze award te ontvangen maar anders blijf ik bezig. Het staat je natuurlijk vrij om deze tag over te nemen op je eigen blog. Het krijgen van de Liebster Blog Award houdt het volgende in:

De Liebster Blog Award is een min of meer fictieve award die bedoeld is om de wat kleinere blogs met relatief weinig volgers onder de aandacht te brengen. Als genomineerde beantwoord je elf vragen van degene die jou heeft genomineerd, om vervolgens zelf elf vragen te bedenken die je weer aan elf andere bloggers voorlegt.

Aangezien twee mensen mij genomineerd hebben, betekent dat voor mij niet elf vragen beantwoorden maar tweeëntwintig. Ik ga dus snel van start!

Wat maakt jouw blog zo speciaal?
Uhhh, ik durf eigenlijk niet te beweren dat mijn blog speciaal is. Wat ik vooral hoop is dat mensen kunnen waarderen dat ik heel open en eerlijk ben. Via mijn blog krijg je een goed beeld van wie ik ben en waar ik voor sta. Verder blog ik vooral over mijn zoontje en de dingen die mij interesseren. Wanneer je dezelfde zaken als ik leuk vind, kan ik me voorstellen dat mijn blog een fijne plek is om lekker te lezen over van alles en nog wat.

Als je moet kiezen tussen beauty en fashion, waar kies je dan voor?
Ik heb geen typische fashion- of beautyblog al heb ik wel diverse blogjes over deze onderwerpen geschreven. Als ik echt zou moeten kiezen, zou ik denk ik voor fashion gaan. Ik vind het namelijk leuker om kleding te kopen dan beautyspulletjes.

Wat zijn je hobby's?
Ik houd ervan om te reizen en te sporten. Verder vind ik het geweldig om dingen te ondernemen met mijn gezin en vriendinnen. Gewoon lekker erop uit gaan dus! Lekker uit eten, een boswandeling maken, de dierentuin bezoeken whatever! Ook vind ik het fijn om een goed boek te lezen, te koken en natuurlijk te bloggen.

Hoe zou je jouw kledingstijl omschrijven?
Ik houd van een sportieve look en ik ben dol op spijkerbroeken. Ik heb geen bijzondere kledingstijl en ben ook niet heel trendy. Wel vind ik het leuk om nieuwe kleding te kopen en er vrouwelijk en een tikkeltje stoer uit te zien. Voor een avondje uit of een feestje vind ik het leuk om een jurkje en hakken te dragen maar normaal gesproken, ben ik niet uit mijn skinnyjeans te slaan en loop ik voornamelijk op sneakers.

Wat zou jij kiezen als je één exclusief product (bijvoorbeeld een designertas) gratis zou mogen uitzoeken op beauty- en/of fashiongebied?
Lastige vraag want ik heb niet heel veel met designermerken. Niet omdat ik het niet mooi vind maar omdat ik het geld er niet voor over heb. Als ik iets gratis zou mogen uitzoeken zou ik denk ik voor een mooie winterjas gaan. Het liefst een legergroene parka met een grote capuchon. Zo'n jas om in te wonen en die je jaren kunt dragen.

Wat zijn je favoriete series?
Op dit moment ben ik helemaal verslaafd aan Prison Break en Dexter. Jammer genoeg ben ik nu bezig met het laatste seizoen van Dexter. Balen, want ik ben echt helemaal hooked aan deze serie. Ik houd me altijd aanbevolen, mocht je een gave nieuwe serie hebben ontdekt trouwens.

Wat zijn je favoriete blogs?
Onderaan de side-bar aan de rechterkant van mijn blog vind je een lijstje met links van blogs waar ik graag lees. Uiteraard lees ik meerdere blogs, maar dat zijn toch wel de sites die ik frequent een bezoekje breng.

Wat staat erop jouw bucketlist?
Ik heb nooit echt een bucketlist opgesteld. Wel ben ik met het Day Zero Project gestart in juli. De lijst met doelen die ik daarvoor heb opgesteld, kun je hier vinden.

Wie is jouw celebritycrush?
Haha, leuke vraag! Ik vind Jason Statham wel fijn om naar te kijken op dit moment. Wentworth Miller, Matt Damon en Daniel Craig vind ik ook wel tot de categorie mancandy behoren. Oh, en Bruce Willis in zijn jonge jaren met dat kort geschoren haar en een stoppelbaardje. Mmm...

Waar koop jij meestal je kleren?
Ik ben en een blijf een groot fan van H&M en Primark. Lekker origineel, I know! Verder koop ik mijn kleding eigenlijk overal en nergens al gaat mijn surfhartje nog steeds sneller kloppen van merken als Billabong, O'Neill, Roxy, Brunotti en Protest.

Wat zijn je favoriete vakantiebestemmingen?
Ik vind het altijd erg leuk om een land te bezoeken waar ik nog nooit geweest ben. Ik houd ervan om nieuwe culturen te ontdekken en het gevoel om ergens voor het eerst voet aan de grond te zetten. Toch zijn er plekken in de wereld waar ik graag naar terugkeer omdat ik het er heel fijn vind. Zo ben ik dol op de Verenigde Staten en op Italië. Beide landen heb ik al vaker bezocht en steeds heb ik gevoel dat ik daar thuis hoor.

Heb je groene vingers?
Uhhh, nee! Een plant gaat eigenlijk al dood als ik er slechts naar kijk. Deze zomer heb ik geprobeerd om verse kruiden te kweken maar ondanks dat basilicum als onkruid uit de grond zou moet schieten, gebeurt dat dus niet als ik een poging waag. Thank God, woon ik samen met een man die werkelijk gifgroene vingers heeft en die ervoor zorgt dat onze tuin er prachtig bij ligt. Ik geef eerlijk toe dat ik soms een beetje moe word van zijn gezever over perfecte gazons en het bijhouden van klimop maar hij doet het maar mooi. Topvent!

In wat voor huis woon je?
Ik woon in een hoekhuis met een garage eraan vast. Het is een eensgezinwoning met een ruime achtertuin en een klein voortuintje. We wonen in een redelijk groene wijk vlakbij het winkelcentrum. Behoorlijk burgerlijk en totaal niet bijzonder maar wel een leuke plek om te vertoeven.

Wees eerlijk: volg je Goede tijden, slechte tijden?
Nee! Met mijn hand op mijn hart beweer ik dat ik deze soap niet volg. Geen enkele soap trouwens, ik vind er echt niets aan namelijk.

Wat is je lievelingsrecept? Deel dit recept.
Volgers van mijn blog weten inmiddels wel dat ik gek ben op eten en koken. Ik heb niet echt een lievelingsrecept maar risotto valt wel in de categorie overheerlijke gerechten. Net als mijn inmiddels befaamde tonijnsteak is dat eten waar ik bij kan watertanden. Zo lekker!

Wat is de moeilijkste beslissing die je ooit hebt moeten nemen?
Er zijn zeker zaken geweest waarover ik in het verleden heb getwijfeld. Daar hoorden ook moeilijke beslissingen bij. Achteraf bezien heb ik toentertijd de juiste keuzes gemaakt en ben ik heel bij met waar ik op dit moment sta. Op het moment zelf was het lastig om de knoop door te hakken maar als ik er nu aan terugdenk was dat helemaal niet het geval. Het heeft me veel ervaring en wijsheid gebracht dus ik heb nergens spijt van. No regrets!

Wat is je mooiste herinnering?
Daar heb ik ooit eens een blogje over geschreven in het kader van de 30 dagen challenge. Je kunt er hier meer over lezen.

Kun je toelichten wat buitenspel is? Zo ja, ga je gang.
Appeltje, eitje! Wanneer de aanvaller voorbij de laatste verdediger staat en dan de bal krijgt aangespeeld. Ik woon samen met een sportdocent van een sportopleiding. Het zou dus wel heel gek zijn als ik dit niet zou weten.

Word je (ook) onrustig van een te volle wasmand?
Haha, nee! Ik heb de pest aan huishoudelijke taken en ik kan er echt niet wakker van liggen als mijn huis niet op orde is. Zolang het niet vies is en een beetje leefbaar, vind ik het wel gezegend. Onrustig word ik er dus zeker niet van! Vriendlief is hier trouwens verantwoordelijk voor de was. Naast dat ik het echt een verschrikking vind, ben ik er ook nog eens heel slecht in. Ik stop namelijk de verkeerde dingen bij elkaar, vergeet de was op te hangen en verpest ladingen kleding omdat ik een beetje loop te klungelen.
Mijn vriend word overigens wel een beetje onrustig als de wasmand te vol is. Die vent van mij is echt een natte droom op huishoudgebied namelijk. Alle was is netjes gesorteerd in drie wasmanden, we hebben verschillende droogrekken en een droogmolen, hij gaat speciaal naar de Kruidvat als de grote flessen wasmiddel in de aanbieding zijn en houdt er een heel systeem op na waar ik geen snars van begrijp. Heb ik al gezegd dat ik enorm veel van hem houd ;-)

Heb je een verborgen talent? Zo ja, wil je het met me delen?
Nee, dan is het namelijk geen verborgen talent meer. Dûhhh!

Welk boek ben je momenteel aan het lezen?
Op dit moment ligt het boek Liever rechtop sterven dan op je knieën leven van Abraham Moszkowicz op mijn nachtkastje. Ik heb het al een paar maanden geleden gekocht maar ben er pas recent in begonnen. Er valt vrij weinig over te vertellen aangezien ik pas net het eerste hoofdstuk heb gelezen. Tot nu toe vind ik het wel veelbelovend.

Hoe vaak per dag open je de facebook-app op je telefoon?
Het verschilt een beetje per dag. De ene dag alleen 's morgens als ik wakker word maar op een druilerige dag wanneer ik vooral een beetje in huis keutel, veel vaker. Het is ook zo makkelijk hè, even met je vinger naar dat blauwe icoontje haha!

15 opmerkingen:

  1. Ik volg je nog niet zolang, maar begrijp wel waarom je voor de derde keer de award gewonnen hebt; gefeliciteerd !
    Erg leuk hoe je ook deze vragen weer open en eerlijk beantwoord :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je deze award kreeg! En leuk voor ons om al de antwoorden te lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn om te horen dat je mijn antwoorden leuk vindt om te lezen.

      Verwijderen
  3. Altijd leuk om te lezen die lijstjes! Ik heb nog wat in concept staan die ik wilde overnemen van anderen. Maar es uitwerken dus!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk! Ik ben dol op dit soort blogjes dus ik ben benieuwd meid :-)

      Verwijderen
  4. Leuk dat je genomineerd bent, gefeliciteerd nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om je antwoorden te lezen, zo 'leer' je iemand toch beter kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat leuk voor de derde keer de Liebster award! Leuk hoor al die vragen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Technisch gezien zelfs als de vijfde keer ;-) Vind het ook heel lief van degenen die mij genomineerd hebben!

      Verwijderen
  7. Blijft heerlijk om die vraag + antwoord sessies te lezen. Leuk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof dat je ze toch nog beantwoord hebt! Ik dacht: ik maak het maar een eervolle vermelding hihi - jij blijft bezig met de vragenlijstjes zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo cool! Je lijkt wel wat op mij: lui, geen groene vingers, reislustig en sportief haha. hoewel ik wel altijd mijn best doe in de tuin...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...