donderdag 5 april 2012

Zwitsal Mama



Eerder vertelde ik al dat ik mijn buik dagelijks insmeer met Bio-Oil in de hoop striae te voorkomen. Aangezien ik het een dure aangelegenheid vind worden om mijn hele lichaam daarmee in te smeren, gebruik ik voor de rest van mijn lijf Firming Body Gel-Crème van Zwitsal Mama.
Al voordat ik zwanger was, was ik een fan van Zwitsal. Ik vind de shampoo bijvoorbeeld heerlijk en ook de huidolie vind ik een aanrader. Ook dit product heeft weer het bekende geurtje maar iets minder overheersend dan de producten voor baby's. Lekker!
Verder smeert deze gel makkelijk uit en trekt snel in. Ik heb niet het gevoel dat dit product heel voedend is maar mijn huid voelt wel lekker glad aan. Van het verstevigende effect heb ik nog niets gemerkt maar dat had ik eerlijk gezegd ook niet echt verwacht.
Ik vind het al met al niet een heel bijzonder product. Wel prettig in gebruik maar ik denk dat ik het niet opnieuw zou kopen. Ik heb het gevoel dat deze gel van Zwitsal niet beter is dan een normale bodygel of -lotion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...