donderdag 19 april 2012

Mirror shots




Zojuist maakte ik de bovenstaande foto. Ik ben vandaag 18 weken en 4 dagen zwanger. Over tien daagjes ben ik op de helft! Ik voel de baby steeds beter en beter. Vooral als ik op mijn buik ga liggen, volgt er gelijk protest. Als ik mijn hand dan op mijn buik leg, voel ik soms wel eens een klein duwtje. Hoop dat het binnenkort zo duidelijk voelbaar wordt dat mijn vriend ook zijn zoon of dochter kan voelen schoppen.
Vandaag doe ik nog rustiger aan dan normaal gesproken want na het eten ga ik met vriendlief even snel naar de stad om een nieuwe bh te kopen. Ja ja, zelfs doodnormale b-cupjes kunnen uitgroeien tot echte boobies. Heb wel op internet gekeken maar durf het niet aan om online iets te bestellen. Dus toch maar even snel naar de Prénatal.
Ik draag mijn skinnyjeans van de H&M, een longsleeve van de Action en zandkleurige All Stars. Een supersimpele outfit maar het zit heerlijk. Ik verlang echt naar mooi weer want dan kan ik eindelijk iets anders aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...